Sunday, September 19, 2004
Using Player reference in Workspace
I have tried to hack if we could use a textual reference of a Player in a workspace as substitute for a Morph. It is useful when we introduce Smaltalk language from etoy script editor. But I failed for some reason. Actually we could use a reference name of Player in Japanese, but couldn't in English. That's a bit tricky but the reason is player's reference name is capitalized and it is recogonized as a global variables before parse by the workspace. Japanese has no case sensitive, so when workspace read unknown variable, it is handled by bindingOf: mechanism, but not in English. I gave up the task today.
--
The goal is achieved to set Dot (default player) into doItContext. I don't sure the hack is right, but it seems to work well. I posted the changeset to Mantis at http://bugs.impara.de/ that is cool system.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Ankara temizlik şirketleri adı altında açtığımız bu hizmetimiz de siz değerli Ankara halkına iyi ve yararlı hizmetler sağlamaktadır.Ankara temizlik şirketleri her daim sizlere en üstün kalite de hizmet sunar. Uzun yıllardır hizmet gösteren firmamız bünyesinde çalışan ekibimiz daimi güler yüzlü ve anlayışlı çalışanlarımız olmuştur. Bu hizmetten faydalanmak istiyorsanız. Ankara temizlik firmaları adı altında buluşalım. Ankara temizlik firmaları, sizlerin evlerine gelerek uygun malzeme ve uygun ekipmanlar ile bütün temizlik işlerinizi üstlenerek en iyi hizmeti sağlıyoruz.
ReplyDelete